2015. december 6., vasárnap

Utóélet

Bekukkantok ide :)

Jó, hogy jöhetek :)

Ez az "utóélet" jó szó, jó csomag!!! VAN utóélet, van élet a halál után! Így vagy úgy.

Átlényegül, vagy lezárul.... átlényegül...


*


Szóval 1. adminisztrálok :) 2. párkapcsolati / kapcsolatalakulási viszonyítási ponttá lényegülhet

*

szept 13 - Sz semmilyen közös programot nem akar velem/hármasban, főleg nem óvodát takarítani; ő végleg lezárta, nem haragszik már se magára, se rám; van egy nő...., azt hitte megváltoztam, de nem változtam meg...   ( mindezen több szinten és hosszabb távon kiakadtam)

a komm, a hangulat, le is nullázódott ( okt 3 azért együtt mentünk ovis kirándulásra)


nov 8 este csatlakozik a családi tortázáshoz, napközben nem volt velünk, aminek örültem; a habozása, h köszöntsön-e idegesített, az ajándéka: egy csupasz szál gerbera lehangolt...


nov 15 spontán és váratlan dumálás, sz magán/szívügyeket oszt meg velem, ami fura eleinte neki, aztán nekem; őt feloldja, ez érződik ; a hangulat a végére haverkodós ; valszeg nekem a magányom miatt nehezebb ez az egész... alsó szólamban utalás a jó szexre - velem....


pár napra rá - sz meghív magához házibuliba az fb-n, amit nem magyaráz meg, azután sem, hogy rákérdezek. magamban hamar eldöntöm, hogy nem megyek és ő nem kérdezi és UTÁNA SEM beszélünk róla, hogy mi a búbánatnak hívott meg és hogy komolyan gondolta-e és hogy számított-e arra, hogy elmegyek... (egy újabb értelmetlen epizód, egy adok és nem-adok, egy csáp, h jelen legyen, de nem igaziból... tökre el tudom játszmának is képzelni, holott ez az ő részéről teljesen tudattalan, úgy gondolom

nov 25 - anya felköszönti a sznapján, koccintás, süti, aji hegyek - és ezen én is részt veszek ; az attitűdöm / jelenlétem a megszólalásaim alapján a féltékeny, duzzogó testvéré, h ő miért kap, ő mit keres itt... (?!)

mindeközben a légkör a minimál/elektronikus kontaktok alatt oldottabb a korábbiaknál, ez erősen érződik (azt nem tudom megítélni, hogy flört szint beugrik-e, de asszem igen, csak ezt most nem tudom fülön csípni)

dec 5 - Sz mikulás partyra viszi lencsit és onnan hív fel, hogy vacsorázhatna-e nálunk, mert nem akar egyedül lenni, mert valami történt - persze oké ((konyhában bűz, kupi, hideg - gyors komfortosítás indul...)
nem kérdezem meg és ez olyan jó érzés, hogy nem érdekel igazából.
és megnyugvást ad a délután-este, hogy elmentem a párkereső estre és jól telt az idő, megismertem kellemes embereket...!

ez tegnap volt

ma együtt mikulásoztunk, nálunk, a szüleimnél. a légkör semmilyen pozitív.


most egy órája se megkérdeztem elmehetek-e velük kerekre kari napon?!

(szeretnék találkozni velük!!!! nonszensz ez az egész!!))

hát most így


az a szép, hogy alakítható, úgy érzem.

az nem szép, hogy nem tud szeretni. Ez a legfontosabb. Még mindig.

        - nem értékel (nem nyitott, nem  kíváncsi)engem. fal-1. önreflexió elutasítása: fal-2.

azt fontos tudatosítani, (azt hiszem) hogy miért nem ...




én lehetőségnek látom-láttam (az ő lehetőségeit a kibontakozásban, önmegvalósításban, énné válásban!) és ez eltekeri,eltorzítja a látásmódomat (mert ez az enyém, belőlem jön nem belőle, ez olyan mint egy pozitív projekció!!!!!! kivetítés, NEM BENNE van!!! ő nem azonosul az én projekciómmal, nincs projektív identifikáció! (??!)
- ez a pozitív projekció - rá vetíteni, bele látni a bennem levő erőt, potenciált Tévedés volna??? Semmi köze a másikhoz? Csak rólam szól? Esetleges a másik? Bárki lehetne? Van köze a szeretethez? Rosszul gondolom, hogy ez érték lehetne a másiknak? Hol válik el, hogy az enyém, vagy az övé, vagy a mienk ez a pozitív energia?!
(Én - azt gondolom - nagyon hálás lennék egy ilyen pozítív projekcióért felém, hogy meg tudom csinálni - a másik elhiszi magáról és rólam, hogy meg tudom csinálni...

Végül is ez érték (én így gondolom most) vagy patológia???

- A SAJÁT szempontomból - érdekes - nehezebb látnom!!! Szenvedés, lenézés, állandó nyúzás, a játékosság hiánya, az elfogadás hiánya!!!!!!!!!


MINDEZ eléggé fontos NEKEM, hogy közénk álljon, és áll is

amit tehát szeretnék az ez

értékelés
elfogadás (szabadság)
játékosság
önismereti, analitikus érdeklődés


na, akkor hát ez fontos

meg az, hogy az első időszak az jobb, ha csak jelenidő. nincs mit a jövőn görcsölni. lehet megpróbálni ebbe feloldódni, bele és megnyugodni, hogy elég, ha MOST - épp akkor és ott - jó együtt lenni. eleinte csak ez a lényeg



- most nem folytatom -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése