2015. június 18., csütörtök

levelezés

- hahó, szabad vagy
- köszi, ez jólesik, de nem vagyok
(szünet)
- szabad vagy, a kérdés, h szeretni tudsz-e
(csend)
- értem én, akkor megyek keresek egy csávót /más csávó mellett keresem tovább a válaszokat//
- nem értek semmit. dehát asszittem dumálunk...
- hát nem dumáltunk. fényévekre vagy megint.
- jó, akkor mikor találkozzunk...

....

ez a tempó - ez kiakasztó

....

és párhuzamosan a munkahelyemen is GIGÁSZI tükör; hatalmi harcok, vesztes-vesztes csaták, szeretetéhésg és szeretetlenség egymás mellett, ... holott CSAK szeretniük kellene egymást

intervenció: CSEND-kúra: 24 óra komm nélkül.


magunknak is ezt javaslom.


az én kettős kommunikációm
1. valóban lehet zavaró
2. a nyitottságomat szeretném láttatni; VALÓBAN nyitott vagyok
3. mélyebben... bonyolultabb.... voltaképp arra készülök, hogy megpróbáljuk. hisz én ezt szeretném! ÁM FONTOS látnom, hogy ő NINCS JELEN a saját életében sem

AMÍG EZT ÍGY TAPASZTALOM, ADDIG NEM AKAROK A TÁRSA LENNI

+ csak akkor költözöm össze, ha új babára szerződünk; előtte jó lenni valami szeretetcsatornát megtalálni, vagy akár többet.

tehát: jelenlét

ezt jó volna operacionalizálni.... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése